Re: emulator ekranu dotykowego - KTO SMIE WYSMIEWAC

Autor: JERZY MJ (jerzy_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 11:55:58 MET DST

> moze masz emulator drukarki, skanera, glosnikow :) ?
>
> jak to ma dzialac bo jestem ciekaw :))

Smiejesz sie, bo chyba malo wiesz... Wystarczy przecież obudowa z
długopisa, jakaś fotodioda albo fototranzystor, kawałek kabelka i wtyczka do
COM'a. Niestety co z programem - nie wiem. Kiedyś miałem schemat tego
wszystkiego pod Amisię. Po ekranie jeździłeś tym piórkiem i to ci
zastępowało myszkę (na przykład). Programik też był, ale pod PeCeta... nie
wiem...

Michal