sam już nie wiem co ustawić

Autor: jacksmith_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 26 Jul 2001 - 09:37:34 MET DST

Zakupiłem niedawno taki oto zestawik:
- płyta - ASUS CUBX
- CPU - PIII INTEL 933 BOX
- graf - ATI RADEON 32 MB DDR
- dźwie - SB 128
- RAM - 512 MB
- HDD - IBM 40GB
Od samego początku nie mogłem uruchomić większości gier a ponadto każdy
skompresowany dźwięk ( czyli wszystko poza *.wav oraz *.cda ) podczas
odtwarzania dodaje jakieś piski i szumy. Sformatowałem więc twardziela, nowa
instalka W98SE, najnowsze sterowniki do ATI, najnowowsze sterowniki do SB128
PCI, DirectX8.0a i ... to samo. Podczas uruchamiania większości programów (
Windows Commander ) a szczególnie gier ( np.: stare M&M VI, które działało
wcześniej na 4MB TRIDENT ) dostaję komunikat
"inflating load point .... "
Wiem że to nie wina karty grafiki, ponieważ, po podmiance na RiveTnT działo się
dokłądnie to samo.
Bios na płycie jest najaktualniejszy z możliwych.
Zostało mi już bardzo niewiele możliwości:
- albo ustawienie czegoś w biosie
- albo dogranie czegoś do Win98SE, ponieważ we właściwościach systemu, mam
takie dziwne urządzenie ..BX Pentium II, a przecież ja mam Pentium III

pomocy
Jacek