Re: Test plyt pod Athlon'a

Autor: Adams (adams_at_autoguard.com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 09:19:31 MET DST

Jest ich wiele, bardzo wiele.
Szkoda ze nie podales jakie pamiatki ma lykac ta plyta. Zkladam ze DDRy bo
to przyszlosciowe i tanie.
Polecam strone http://www.pl.tomshardware.com/ to cos jak wyrocznia :)
Polecam uwazniej poczytac o plytach z chipsetem SiS735. Zaczyna wygladac to
obiecujaco jesli chodzi o mozliwosci szybkosc i cene.
Wazniejsze od producenta plyty jest to na jakim chipsecie jest zbudowana a i
tu jest z czego wybierac.
Ciekawe porownanie znajdziesz tutaj
http://www.pl.tomshardware.com/mainboard/01q2/010611/index.html
Milej lektury.

Uzytkownik "Tomasz Banas" <banas_at_naftobudowa.pl> napisal w wiadomosci