Re: Wadliwy LCD - co robic ?

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 09:00:14 MET DST

Witam!

Michal wrote:
> Kupiłem monitor LCD Sony N51 15"
> obraz jest super tylko jest jeden swiecacy caly czas na czerwono pixel
> ktory bardzo przeszkadza, serwis twierdzi ze 2 takie piksele to norma i nic
> nie mozna z tym zrobic,- moze ktos z was wie jak zadziałać żeby wymienili ?
> ewentualnie jakieś inne możliwosci jeśli ktoś kiedyś miał z tym doczynienia.
> Michał

Wczoraj rozmawialem z kolega ktory pracuje w branzy handlowej i twierdzi
ze obecne prawo umozliwia zwrot towaru sprawnego bez podania przyczyny
zwrotu. Oczywiscie iles dni od zakupu (chyba 5 - nie jestem pewien).

Czy ktos zna dokladnie temat zwrotow? Troche NTG ale moze sie przydac w
podobnych przypadkach.

Jesli jest to prawda to go oddaj do sklepu gdzie kupiles.

Marcin

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl