Re: Podwojne zamkniecie win 98se

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 08:32:53 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jnkqn$4ol$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "!@! Piotr !@!" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w
> wiadomości news:9jnjpa$r7k$1_at_news.tpi.pl...

> niech mu bedzie win9x : pl.comp.os.ms-windows.win9x :)
>
> dodam ze widzialem ze ntg ale sie powstrzymalem :P
> (widac nie tylko mi to przeszkadza)

wy dwaj to jesteście chyab lekko upierdliwi !!!!!
 macie jakieś takie nicki ozdobione jak przebierana panienka
i do tego niewypażone japy !!!!
nie wiem jak długo czytacie tą listę ale tego typu posty lądujątu już od
dawna więc darujcie sobie bo nie wiele zdziałacie - są to najczęściej
loodzie który wpadająna grupę z jednym pytaniem i takich ciągle będzie pełno
!
nic dziwnego skoro od dawna sciągając 500 postó dziennie zastanawiam się
czy czegoś nie przeoczyłem - ale trudno się mówi tak specyfika groopy ze
kazdy pyta tu o wszystko ! - bo jest tu najwiecej loodzi i zawsze jest
nadzieja ze znajdzie sie ktoś kto na tym sie zna
co innego na listach specjalistycznyhc gdzie jest max 50 postów dziennie z
czego połow o tym jak to Rysiu z Michałkiem byli wczoraj na piwie i prawili
jak fajnie jest na groopie