Re: Kieszen U33 + U66 - jak ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 08:05:53 MET DST

Użytkownik Grzech <grzech2000_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jnksr$558$2_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> a to się człowiek zawsze czegoś nowego nauczy. :-) parę dni temu miałem
> samsunga
> 6.4 GB chyba, nie wiem jaki model, działał tylko tak jak mówię, co więcej,
> działał
> tylko jako single albo slave. jako master nie wykrywany był żaden
twardziel
> na szelce...
> grzech

nie kumam ale spróbuje zebrać - do czasów UDMA66 - czyli wszystko ze zwykłym
kablem można było dyski podpinać jak się chciało byle kabel do płyty był na
końcy ( a i to chyba nie koniecznie) ale wraz z kontrolerami UDMA66 i
UDMA100 jest kabel 80 żyłowy i oznaczony jest tak ze niebieskie do płyty
czarne (drugi koniec) master a środek(szry) slave - oczywiście przy jednym
dysku można to olać !!!!