Re: Krecenie Celerona - nie mozliwe?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 03:52:51 MET DST

> nie pomylilo ci sie z zx? :)

Zdaje się że LX powstał jeszcze przed BX-em. I był raczej dla Pentium 2.
Jeśli się nie mylę, to jeszcze nie było Celeronów. I nie było magistrali
100 MHz. Pamiętam że chciałem kiedyś nabyć płytę na LX-ie z P2 233 ;)
Celeronów nie było w sprzedaży. Ostatecznie kupiłem K6 233 na TX,
i do dziś zostałem przy AMD.

Wonder