Re: Plyta pod AMD Athlon Tunderbird (problemy z Abitem) - co wybrac?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 03:36:12 MET DST

> Jakie możliwości? Kontroler nie-Promise i sieci przez USB to "możliwości"?

Hm, ABIT właśnie nie posiada opcji sieć-USB. Jego lepsze możliwości to:
dużo lepszy overclocking, kontroler HPT oceniany subiektywnie + pomiar
prędkości (nieco lepiej) + złość na Promise (uszkodził mi dane na macierzy)
+ bardziej dopracowany BIOS HPT.
Całkiem rozczuliła mnie zworka zmiany magistrali 100/133 w MSI. Myślałem, że
to se ne vrati.
Co do rozmieszczenia komponentów - odczucia są różne, np. brak 2 gniazd na
FAN w pobliżu 462 w MSI.
Nie staram się na siłę krytykować, mówię tylko, że testując obydwie
równolegle (pomijam kwestię 50 zł różnicy w cenie) wybieram ABITa.
Pozdrawiam
Egghead