Re: Athlon i Allegro

Autor: gm (gm_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 02:14:39 MET DST

Użytkownik "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Cześć.
> Właśnie kupiłem Athlona 900 na aukcji w Allegro. Świetny
> procesor, ale nieżywy :( Gość miał cztery czerwone gwiazdki.
> Eeh, nikomu już chyba nie można zaufać.

ja tez kupilem kart g na allegro ale powiedzialem sobie pierwszy i ostatni
raz na odleglosc
facet mial kilka gwiazdek i cos kolo 30 pozytywnych opini sprzedal nie
sprawne w 100%
byl mily przed po zrobil sie glupio beszczelny przestrzegam liczba gwiazdek
nie swiadczy o uczciwosci
wiadomo polak potrafi.

gm