Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 01:52:46 MET DST

Użytkownik <mrwolf_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Zgadzam sie

> Czy można ją określić jako najtańszą i jednocześnie dobrą płytę pod
>Durona (do zwyczajnych zastosowań)?

Jest jeszcze shuttle AK12 w podbnej cenie i IMO podobnej jakosci.
Dokladny test i opis ECSa mozna znalezc na
http://in4.pl/recenzje/ecsk7vza/index.htm
Co do podkrecania to nie moge zmusisc mojego Durona 800 do pracy w
wyzszej czestotliwosci niz
880mhz (8x110mhz) przy ustawieniu 8x112mhz system zaczyna sie walic i
praktycznie nieda sie
pracowac. Generalnie jestem z tej pyty bardzo zadowolony i szczerze
polecam kazdemu kto
niema zamiaru za bardzo krecic na niej swojego procesora. No i ta cena
(240zl+vat w hurcie)

Pozdrawiam
PIKO