answer baranie

Autor: !_at_! Piotr !@! (!_at_!)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 01:03:10 MET DST

> 185cm, waga 70kg, okulary tak - pomylka jasnowidzu.

czyli cherlak, to była druga opcja ;-))

> Dlugo nad tym myslales ?

dla ciebie kolego, takie teksty pisze w trzy takty proca ;-)))

> plonka facet i masz mnie z glowy !!

jak sobie życzysz

Anwer:
Co ty kurwa pierdolisz Maciuś. Pierdolone grupy są po to bu je przestrzegać
a nie kurwa o ikonach na pl.pecet.
A ty w ogóle to urwa Einstein PC-towy jesteś, kurwa.
Wypierdalaj, Plonk!
Krzysiek mi już wiele razy pomógł w mych PC a nie kurwa w okienkowych,
problemach tak więc PLONK bałwanie.

PS. Przepraszam za b. mocne słowa, ale to parę piw...