Re: Duże podwyżki cen sprzętu komputerowego. W-wa.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 21:48:54 MET DST

 "Tomasz Radko" <trad_at_poczta.interia.pl> wrote in message

> A niby dlaczego całe społeczeństwo ma za nich ponosić ryzyko kursowe?

tylko ze pewnie ponad polowa spoleczenstwa pracuje w eksporcie

> I co z tego? W _czerwcu_ inflacja _spadała_. Nie ma żadnego powodu, aby
> nagle i nieoczekiwanie w poczatku lipca zlotówka spadła o 10%.

widze ze dla ciebie liczy sie tylko chwila i nie myslisz o jutrze nie mowiac
juz o innych ludziach
oj niestety mozesz miec ciezko w zyciu z takim egoistycznym podjesciem
do swiata

> Znowu przytłaczasz mnie liczbą i błyskotliwością arguemntów. Chyba sie
> rozpłaczę.

argumenty ci podalem ale skoro one do ciebie nie docieraja i wolisz dalej
zyc
w swoim swiecie w to juz twoj problem

> Co to ma do rzeczy? Czy rozumiesz, o czym piszesz? Czy tylko tak sobie
> pieprzysz bez ladu a skladu?

aha to juz wszytko wyjasnia
ale postaram ci sie wszytko opisac skoro nie kumasz takich podstaw
wiec chodzilo ci o to ze sila nabywcza zlotowki jest wyzsza od jej kursu
i ze za roznowartosc dolara mozna kupic w Polsce dwa razy wiecej
towarow i uslug niz na zachodzie
ale chyba nie uzwgledniles piszac o tym ze srednia zarobkow w Polsce
 to chyba jest cos ponad 1500zl a taki powiedzmy Szwed
zarabia ze 3 razy wiecej od nas i wala go nizsze uslugi sa u nas

> Znajdź w moich postach tezę, że wazny jest _tylko_ kurs waluty, to kupię
> ci domek na Hawajach.

to o co ci chodzi w tedy???????

> Jak rozumiem Ty własnie tak zapieprzasz.

a gdyby nawet juz bym wolal tak zapieprzac
niz byc ciemny na prawde jak ty

> To nawet widać.

po czym????

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!