Re: Seagate Barracuda III - wydajnosc

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 21:20:31 MET DST

Użytkownik "RyM_at_sZ" <mrymasz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Hi, moj kumpel ma taki problem:
>
> kupil 30GB Barakude i pod WinMe
> programami testujacy (HDTest i Sandra2001)
>
> wychodzi mu w Sandrze
>
> Buffered Read 35mb/s
> sequential Read 15mb/s
> Buffered Write 35mb/s
> sequential Write 27mb/s
>
> w HDTescie
>
> Read 16mb/s
> Write 27mb/s
>
> Czy to jest normalne ??? Dla mnie osobiscie
> nielogicze jest zeby zapis byl dwa razy szybszy od odczytu
> i w ogole, zeby byl szybszy, no ale moze mnie cos ominelo ???

> [...]
Nie ufaj benchmarkom, one moga pokazywac rozne rzeczy, kwestia ustawien
buforow dla zapisu i odczytu i masa innych pierdol moze sprawic, ze wyniki
beda nieprawdziwe. Poza tym te wartosci to teoretycznie wartosci idealne,
normalnie w pracy systemu nigdy tak wysokich poziomow nie osiagna
 fragmentacja systemu plikow itd.)