Re: kopiowanie dysku

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 15:50:48 MET DST

Użytkownik "PrzemekT" <przemek_t_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Gregorek <Gregorek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9jmgnn$84s$1_at_news.onet.pl...

> wybrać
>
> Jeżeli dla Ciebie moje wyjaśnienie było zbyt ogólne mogę dodać jaszcze
kilka
> punktów.
>
> Pozdr. :-)
> Przemek

Witam!
Pominąłeś w swoim objaśnieniu taką czynność jak przeniesienie systemu na
nowy dysk np. poleceniem
sys D:
o ile D: byłby nowym dyskiem, oczywiście można też z dyskietki systemowej.
W takiej sytuacji byłbym skromniejszy i nie krytykował wyjaśnień innych,
jeśli okazałoby się, że udzieliłem wyjaśnień niekompletnych, czyli nowy dysk
nie wystartuje.
Gregorek