Athlon 1GHz - cooler

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 15:41:56 MET DST

właśnie od dwóch dni męcze w robocie Athlona 1000MHz na MSI K7T Turbo-R LE
:-)
( przesiadka z Celeron 333 / Abit BE6 )

porównania ??? ( w domu mam jeszcze PIII450_at_500 / Abit BE 6 II )

porównać moge jedynie to ze za te pieniadze :
proc 519zł
pł.gł. 611zł
nie kupił bym nic porównywalnego ze stajni Intela

a narazie wszystko OK - instalacja bez problemowa

oprócz temp. cooler - TITAN TTC-D3TB nędza ! koło 58-60C (a obudowa mała
i mało przestrzeni między wentylatorem a zasilaczem)
wsadziłem drugi wentylator na przód-dół ze starego zasilacz i jest 54-55
ale chyba nadal za doożo co ?? moze polecicie jakiś inny TENI cooler o
lepszych parametrach