Re: Out of memory

Autor: Mariusz (marix_at_po.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 14:31:22 MET DST

Witam!

Użytkownik Radoslaw SokWol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3B5EB0E0.18DCD766_at_iname.com...
> Programy typu IE czy Outlook Express zjadają bardzo dużo zasobów.
> Nie ma na to większej rady poza ograniczeniem ilości okien lub zmianą
> systemu operacyjnego np. na Win2000. Jeśli więc np. otwarcie OE, 10
> okien IE i jeszcze dwóch innych programów powoduje komunikaty braku
> pamięci, to raczej jest to wina systemu.

nie używam jednocześnie OE i kilku okien IE, zajmuję się programowaniem Accessa z pakietu Office i czasami muszę mieć otwartych
kilka instancji Accessa razem z oknami Visual Basica.
W moim poprzednim komputerze tez miałem win 98 se tylko 64 ram i nie było problemu z "Out of memory" - NIGDY nie dostałem takiego
komunikatu, chodził wolno ALE CHODZIŁ!
Teraz mam 256 ram i jest du.... muszę zamykać okna żeby coś zrobić. Na obu komputerach mam legalne wersje programów, więc to nie
sprawa piratów.

> I tak dobrze, że używasz Win98, gdyż pod WinME taka sytuacja ma
> miejsce o wiele wcześniej (system zajmuje więcej zasobów na starcie).

Przy 256 ram nie powinno to mieć wielkiego znaczenia.
Może ktoś jednak wie co tu jest nietak?
Pozdrawiam

--
Mariusz