Re: jak podlaczyc 2 pad?

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 13:54:13 MET DST

> 0. Pad nr 1 podlaczony jest do portu gier na karcie dzwiekowej.
> 1. Domyslam sie, ze potrzebny jest jakis rozdzielacz. Jak on sie
> poprawnie nazywa, zebym mogl sobie to poszukac w sieci?

Może rozdzielacz, a może karta do gier? Było kiedyś coś takiego za czasów
486 (ale nie mogłeś mieć szybszego proca niż 66MHz, nie wiem czemu), nie
wiem czy coś takiego się jeszcze sprzedaje (przypuszczalnie małe
zapotrzebowanie - na pececie można przecież grać na padzie i klawiaturze).
Nawet miałem takie cuś, przerobiłem na podkładkę pod wiatraczek do karty
graficznej.

> 2. Podobno mozna podlaczyc dual shocka od PSX przez USB. Uzywal ktos tej
> konfiguracji?
> 3. Jak taki interface do PSX sie nazywa?

http://www.google.com/search?q=psx+pad&hl=pl
Tam będzie pare linków.

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas_at_toya.net.pl ::: icq# 64994211