Re: Plytki CD-RW

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 13:37:59 MET DST

Użytkownik "Darek Ch." <gutet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc wszystkim.
> Szukam jakichkolwiek porad na temat nagrywania plytek CD-RW na nagrywarce
LG
> 8/4/32. Jesli ktos moglby mi objasnic procedure nagrywania bylbym
> niezmiernie wdzieczny.
> Z gory dzieki.

witam http://www.cdrinfo.pl/ tam pisze wszystko (zobacz dla poczatkujacych /
porady / opis softu - nero jest fajny)

i tyle ! ja jako lamer sam doszedlem jak nagrac cd w 10minut, powodzenia!
Plytki CDRW nagrywa sie prawie tak samo jak CDR - masz dodatkowo opcje
kasowania calej plyty - pobaw sie - tak sie najlepeij uczy, a CDRW mozesz
nagrywac wiele razy wiec nic kasy nie stracisz jak cos zrobisz nie tak.