Pentagram Diablo

Autor: Maciej Wojtaszko (maciejw_at_bonair.com.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 12:38:50 MET DST

Wczoraj kupiłem modem Pentagram Diablo 56I i mam problem:
Modem zainstalował się poprawnie na COM3 i wchodzšc w panelu sterowania
w modemy jest on widoczny i nawet system komunikuje się z nim.
Problem jest przy konfiguracji Dial-Up Networking: nie widzi on modemu
(mimo że jest zainstalowany) i zaczyna instalację nowego modemu. Tam
jednak przeszukuje tylko COM1 i COM2 więc nic nie znajduje. Więc nie
udaje siędodać nowego połšczenia.

Proszę o pomoc.
Maciek

Mam Celerona 466, 64 MB RAM, Płyta główna P6BAT-me na chipsecie ELITE ze
zintegrowanym dŸwiękiem. System Windows 98SE