Stery do Pentagram Omen

Autor: Marian Kądziołka (marian.kadziolka_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 11:08:32 MET DST

Zdobyłem dzięki życzliwości jednego z grupowiczów najnowsze stery ale pod
Win Me. Sam używam Win 98 i te otrzymane nie chcą się instalować poprawnie.
Chcę uaktualnić stery, bo to co zaprezentował modem podczas wczorajszego
ściągania 1mb jest żenujące. Czy mógłby ktoś wysłać na priv. lub podać
adres?

Pozdrawiam
Marian Kądziołka

Ps. Przeglądałem strony Motoroli ale nic nie znalazłem.