Re: Win Me i siec

Autor: AndrzejF (andrzej.filipek_at_siedlce.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:00:06 MET DST

Użytkownik "Rado" <rado.x_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Mam opcje : Automatycznie uzyskaj adres IP. Czy moge tam wpisac podane
wyzej
> IP, jezeli mam SDI i mam stale IP? Czy nie ma to znaczenia?
> Pozdrawiam.
> Rado
Sprawdz ustawienia IP karty sieciowej, a nie dial up (odpowiada za internet
przy polaczeniach modemowych w tym SDI).
Jesli masz wybrana opcję automatycznego przydzielania adresu to deklarujesz
posiadanie serwera DHCP w sieci, ktory ci to IP przydzieli.
W W9x jest taki programik winipcfg do sprawdzania konfiguracji IP urzadzen,
jaki jest odpowiednik w ME nie wiem.
AF
ale od tego bym zaczal