Re: Plyta pod AMD Athlon Tunderbird (problemy z Abitem) - co wybrac?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 00:46:34 MET DST

On Tue, 24 Jul 2001 23:55:05 +0200, Radosław Popławski
<radekp_at_alpha.net.pl> wrote:

>Kicha na kontrolerze HPT. Szybko zamieniłem na MSI BX Master.
Moze HPT rewelacyjny nie jest (pewnie promise tez nie jest wolny od
bleduw), ale dziala przynajmniej u mnie OK. A konfiguracja calosci?
Wystaczy przeczytac manual ;-)

>Większe możliwości overclockingu -- i to wszystko.
AFAIR to Abit wymyslil SOft menu - a teraz wszscy na tym jada.

>wysoka jak na oferowany produkt.
Ja mysle ze jan za jakosc tego produku - ale to juz moje zdanie.

Pozdro
GLide