Win Me i siec

Autor: Rado (rado.x_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 21:40:01 MET DST

Wczoraj udalo mi sie utworzyc siec pomiedzy dwoma kompami, za pomoca kabla z
przeplotem. Na obu kompach jest Win Me. Uzylem kreatora sieci domowej,
uwspolnilem dyski i foldery. Wczoraj wszystko dzialalo bez zarzutu. Dzis
dziala tylko Internet na obu kompach, ale nie widza sie nawzajem. Wyczerpaly
mi sie pomysly , na to co moglo sie stac. Sprobowalem wszystko wyrzucic i
zrobic siec jeszcze raz, ale nic z tego.
Moze ktos umialby mi pomoc, cos zasugerowac.
Rado.
P.s Sorki, ze zawracam glowe na tej grupie, ale moze tu znajde swoja deske
ratunku.