ME i siec

Autor: Alti (alti_at_garbomania.com.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 21:05:09 MET DST

Ten cudowny system po wlaczenu kreatora sieci domowej wypisuje mi ze tu
cytuje:" wymagana karta sieciowa! w komputerze nie wykryto zadnej
dzialajacej karty sieciowej." Wiem ze moze nie ta grupa ale powiedzcie mi o
co mu chodzi??? Posta wlasnie wysylam, moge sciagac wszystko z sieci,
przegladac www i w ogole cieszyc sie siecia. W systemie karta jest normalnie
zainstalowana podlaczony jestem do kompa ktory jest podlaczony do SDI. Taki
swoisty LAN..
O co chodzi mojej windzie?
Alti