Re: obudowa - problem natury mechanicznej

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 20:48:37 MET DST

> 1. Reklamuj obudowę lub
> 2. rozwierć otwory w pionie lub
> 3. spiłuj otwory w stronę dołu.

Ja już od lat stosuję zupełnie inną metodę. Zrezygnowałem z oryginalnych
podkładek. Płytę kładę luźno wkładam i mocuję karty a następnie dobieram
odpowiednie dystansówki (np. plastykowe uchwyty samoprzylepne do mocowania
kabli), tak, aby się płyta na nich oparła. Potem jedna albo dwie śrubki
mocujące -ale bez naprężania (żeby płyta nie miała tendencji do przesuwania
się,ale żeby mogła podlegać odkształceniom termicznym). Od tego czasu
przestałem mieć problemy z wysuwającymi się lub tracącymi kontakt kartami i
naprężeniami między nimi. Może jest to mało "naukowe" ale za to skuteczne.

Pozdrowienia
Roman K.