Kłopoty z Logitech Mouseman Cordless Optical.

Autor: balth (balth_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 19:13:16 MET DST

Hi!

 Używam takiego ustrojstwa jak w tytule pod W2K PL (SP2) i mam problem: po
zainstalowaniu driverów
i kolejnym restarcie mysz jest wykrywana jako Wheel Mouse PS2. I to się nie
zmienia aż do
kolejnego przeinstalowania driverów (najświeższych zresztą).
 Poczytałem na stronie Logitecha - niby jest opis podobnego przypadku, ale
nijak nie przystaje
do mojej sytuacji - nie ma odpowiednich wpisów w rejestrze.

 Może ktoś z Was miał podobny kłopot i znalazł rozwiązanie?

Dzięki z góry

bye

balth