Re: COMOS batery low

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 18:54:44 MET DST

> pod
>>

> Pewnie jest to płyta PCChips M560 lub M560TG, baterię ma zintegrowaną z
> zegarem czasu rzeczywistego (taki czarny dość wysoki chip firmy Dallas koło
> 2 slotu PCI). Jedyną radą jest kupno nowego takiego modułu.

Czesc serii M560 miala RTC z nie przyklejona plastikowym "dekielkiem".
Wystarczy pociagnac (uklad jest w podstawce) i sie przekonac.
Reszta to dwie nowzki wywiniete na druga strone ukladu z przylutowana do nich
bateryjka Litowa. Pare dni temu taka plyte postawilem na nogi.
(z zaklejonymi mozna na upartego delikatnie odpilowac...)

--
Pozdrawiam - Darek.