Re: Jaka karta AGP do FIC 503+ ???

Autor: Rafi (pol077_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 18:57:19 MET DST

> TNT i TNT2 też zazwyczaj działają, choć trzeba się czasem namęczyć
> ze skonfigurowaniem BIOSu płyty głównej.

W moim przypadku TNT2PRO chodzi bezproblemowo, a ostatnio założyłem GeForce
2 MX 200 i też
chodzi bezproblemowo. Rusza nawet na defaultowych ustawieniach w BIOSie.
Działa tez AGP w trybie
x2. Co prawda mam troszkę inną płytę (chociaż też FICa), ale o ile pamiętam
VA503+ zbudowana jest na chipsecie MVP3, więc w zasadzie jedynym
ograniczeniem jest wydajność prądowa złącza AGP i odpowiednie sterowniki.
(np. detonatory mają takie ładne ustawienie "socket7 compatybility").

Pozdrawiam

Raf
pol077_at_friko.onet.pl