Re: Jak odzyskac miejsce na DYSKU?

Autor: boqs (boo64_at_chello.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 16:43:19 MET DST

> Moj problem jest slabo zwiazany ze sprzetem i za to przepraszam. W jaki
> sposob odzyskac miejsce na dysku, ktore na razie jest zajete przez Linuxa?
> Chodzi mi o to by ta czesc dysku byla dostepna dla windowsa, Linuxa chce
> kompletnie usunac. Niestety windowsowy fdisk nie radzi sobie z tym
problemem
> (chyba!). Jesli znacie jakies programy, albo gdzie moge sie dowiedziec
> wiecej na ten temat to prosze o odzew.

http://www.users.intercom.com/~ranish/part/
... obsługuje chyba wszystkie rodzaje partycji
... miałem z nim trochę problemów - w podobnej
do twojej sytuacji musiałem poprawiać partycję formatowaniem (....)

 internet - some folks have it, some don't
http://www.bmods.prv.pl/ - page under development
http://www.klub.chip.pl/boqs/ - page under development