Problem z nagrywarka RICOH pod win2000

Autor: Tekton (orionata_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 15:16:49 MET DST

Witam

Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:

Ostatnio zmienilem komputer i system (na win2000) i mam problem z moja
nagrywarka (RICOH E-IDE/ATAPI MP7063A-DP x6,x4,x32).
Tzn. czyta i odtwarza poprawnie, ale przy wypalaniu zawiesza sie.
Przykladowo probuje wypalic cos z dysku twardego, szczytuje poprawnie, ale
pozniej zawiesza sie (nawet nie miga kontrolka). Po dluzszej chwili (ok3min)
wyswietla takie oto komunikaty: Waitqueue failed, Could not perform write,
SCSI/IDE error, Could not perform Fixation, no i wreszcie burnprocess failed
:(

Zastanawia mnie to, ze dysk cdrw czysci bez problemu, wiec jest z nia
komunikacja.
Pracuje na oryginalnych sterownikach i programie (Nero) dolaczonych do
nagrywarki.
W komputerze mam oprocz tego naped dvd, ale on jest na osobnej tasmie i
gniezdzie, wiec tutaj jakies konflikty tez wykluczam.

Jeszcze raz prosze o pomoc!

pzd

Tekton
haszman_at_kki.net.pl