Re: Jak zrobic obraz plyty w Nero ?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 15:11:36 MET DST

Tue, 24 Jul 2001 14:50:56 +0200, ". : : Krzysztof : : ."
<krionix_at_poland.com> napisal:
>przepraszam ale nie rozumiem - jedni maja mi za zle ze pisze NTG a nie
>staram sie pomoc (a tu grzecznie powiedzialem co i jak - moze nie step by
>step ale pokazuje ze samemu moza sobie wspaniale pomoc - bawiac sie opcjami,
>helpem itp) wiec...... (mam go zbesztac wpisac NTG i paszol won ???)
No jasne to by bylo konsekwentne postepowanie zgodne z dotychczasowa
linia obrony :-)) a tak to slabosc charakteru lub wielka
wyrozumialosc. Stawiam oczywiscie na to drugie.
A tak na prawde to ...zartowalem (ogladales Alfa?) mnie tam nie
przeszkadza dopisek NTG, ani pisanie nie na temat, akurat czytam
rowniez grupy zwiazane z softem wiec... co za roznica.
Chcialem Ci humor poprawic, a nie cisnienie podnosic hehe.
Przeszkadza mi puszczanie 4xtego samego - tym razem nie zartuje.
Ale to Ciebie nie dotyczy.

--
pawel