Re: IRDA - Pytanie

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Tue 24 Jul 2001 - 13:46:50 MET DST

. : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> wrote:
> możliwe
> albo
>
> po raz 2 dzis pisze
>
> grider

Hm, a jak w tym programie to zrealizowac - wydawalo mi sie, ze za pomoca
tego programu oraz pilota moge sterowac komputerem, a koledze chodzilo o
sytuacje odwrotna tzn komputer jest "duzym" pilotem.

> pobaw sie tym, mi nie dziala *irda do pc*

Jesli masz Win98, to ten typ tak ma - trzeba zainstalowac "QuickBeam Suite"
(http://ucables.com/download/showdown.php3?ID=33), usunac w menadzerze
urzadzen wszystkie urzadzenia, ktore maja cokolwiek wspolnego z
podczerwienia (w "kartach sieciowych", "porty COM i LPT" - wirtualne,
"urzadzenia dzialajace na podczerwien" itp), restart systemu.
Nie pamietam kolejnosci tzn czy najpierw usunac te sterowniki bez restartu a
potem zainstalowac "QuickBeam Suite" a po instalacji restart czy odwrotnie.

                                bip

PS. Moze ktos wie jak zmusic Win98 aby nie instalowal IrDA jako karte
    sieciowa tylko jako port COM bez instalacji "QuickBeam Suite" ?