Modem USR

Autor: GroM (gromiz_at_poczta.fm)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 12:50:13 MET DST

Witam
    Mam taki problem. Od wczoraj bawię się modemem 3com US Robotics 56
Message pod Windowsem i problem jest taki, że nie potrafi on się
połączyć porządnie. Każda próba połączenia to prędkości 33kbps, 36kbps
lub 40. Dziwne jest to, że u mnie linia nie jest na pewno fatalna,
ponieważ kiedyś miałem modem Zoltrixa Cobra 56 i on łączył się zawsze 54
lub 53 kbps. Więc dlaczego ten USR, niby dobry modem, nie chce się
porządnie połączyć z numerem dostępowym TPSA. Czy trzeba w nim zmienić
jakieś ustawienia ? Za odpowiedzi bardzo dziękuję.

Pozdrawiam
GroM