Re: Brak kontaktu z kompem

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:35:18 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał:

> w instrukcji do plyty bedzie opis zworki (2/3 druciki wystajace z plyty,
> Clear Cmos - Erase Cmos itp) ktora nalezy przestawic jak jest to opisane w
> instr. by wymazac CMOS - tam gdzie siedza twoje ustawienia. Zrob to,
powinno
> pomoc....

OK, dziękuję wszystkim. A przy okazji, czy wiadomo, czy wspomniana płyta
(BVC1A-H) dopuszcza tylko takie ustawienia: 75 i 83, czy też może upgrade
BIOSU spowoduje, że dostępne będą inne opcje? I czy warto, bo poza tym
jestem zadowolony, nic się nie gryzie, wszystko "hula jak ta lala", więc
innych powodów do wymiany wersji biosu nie mam.

Tomek