Re: Pomocy - wirus na kontrolerze domeny NT4.0

Autor: Jurek (jurekpa_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:01:17 MET DST

Juz jest OK.

Tak naprawde to nie wiem teraz czy tam byl wirus (na partycji systemowej -
bo na drugiej bylo ich cale stado FunLove).
Wyleczenie polegalo na odtworzeniu systemu z plyty instalacyjnej. Problem
mialem tylko z dalszym dzialaniem - byly uslugi krore obciazaly system w
100% i niewiele dawalo sie zrobic.
Dopiero po wylaczeniu jednej z uslug (cos z logowaniem do sieci) serwer
ozyl.
Przyczyna zamieszania mogla byc proba nawiazania poloczenia z ufajaca sobie
nawzajem inna domena, ktora zostala przeinstalowana w miedzyczasie. Tak sie
domyslam po wpisach w Event Viewer.
Wtedy w koncu udalo mi sie przeskanowac przez siec - i nie znalazlem na C:
zadnego wirusa.
Potem SP6a i wszystko wrocilo do normy.

Dzieki za zainteresowanie.
Jurek