Brak kontaktu z kompem

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 08:28:26 MET DST

Panowie ( i ew. Panie),
Po pierwsze - nie piszcie, że jestem tuman i lamer. To już wiem.
Po drugie - wczoraj dla zabawy zmieniałem sobie ustawienia magistrali
procesora, żeby sprawdzić na ile pójdzie. Płyta PC BVC1A-H, procesor Celeron
466. Z opisów wynikało, że konsekwencją może być zwis systemu. Tymczasem u
mnie po przestawieniu FSB na 75 wszystko było OK (Winda stabilna, test
procesora zeznał, że to Celeron 525, bajka), a po wykręceniu proca na 83 i
restarcie płyta zamarła! Inicjuje kontroler klawiatury (mrugają światełka),
ale na tym koniec.
Proszę więc o pomoc - co robić?
Tomek