Re: Overclocking. Celeron 433MHz

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 24 Jul 2001 - 08:16:28 MET DST

> Witam!
> To zapewne wyjątkowy egzemplarz. Właśnie teraz obok stoi komputer z takim
> procesorem, który na 83 MHz, ani, ani .... czarny ekran. Teraz jest na
> szynie 75 MHz, zero problemów. (płyta ZX).
> Gregorek

 Właśnie spróbowałem zmieniać magistralę na 75 ok bez problemów, 83 niby ok ale
przy starcie system się zawiesza lub resetuje kompa. Tak więc pytanie moje
chłopaki jak ruszyć napięcie?? Wiatrak jest chyba ok bo wzrostu temp nie
zanotowałem przy 75MHz. Napięcia nie można zmienić w BIOSie. Na przejściówce
nie mam takiej możliwości (może ktoś poleci taką na której można) więc jak to
można zrobić?