Re: DFI

Autor: Tomasz (tozga_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 01:17:48 MET DST

Użytkownik agasoft <agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jhoed$aqm$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Czy ktoś miał doświadczenia z płytą DFI AK75-EC? Jeśli tak to pozytywne,
czy
> też negatywne? Szukając w internecie recenzji ( także na stronach
> zagranicznych ), dowiedziałem się trochę o tej płycie, a były to raczej
> opinie pochlebne zwłaszcza w kwestii stabilności i dość dobrych możliwości
> overclokingu.
> Płyta jest w dość atrakcyjnej cenie 415zl.
Witam!
Mam to plyte od 2 miesiecy i musze przyznac ze IMHO ma ona dobry stosunek
mozliwosci/cena. Nie zdarzyl mi sie jeszcze zaden (odpukac) zwis, plyta
pracuje stabilnie i komputer na prawde dziala jak burza. Sam jeszcze nie
uprawialem overclockingu ale na pewno plyta ta daje taka mozliwosc (caly
rozdial poswiecony temu zagadnieniu w instrukcji lacznie z tym jak rozpoznac
przeciete mostki L1). Acha gdy staniesz sie juz szczesliwym posiadaczem tej
plyty uaktualnij Biosa - nie wiem czemu ale po tym we wszystkich testach
plyta jest o jakies 15% szybsza niz z orginalnym Biosem.
POzdrawiam
TOmasz