Re: Kamera Philips ToUcam Pro - gdzie?

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 00:29:07 MET DST

> 320-200(około)
> internetowa
>
> Zgadza sie, ale moim zdaniem zadna inna kamerka na rynku nawet sie nie
> zblizy do tej kamerki.

niedawno kupilem
pierwsze co rzuca sie w oczy to slaba jakosc zdjec przy rozdz.>320x200,
nastepuje zwilokrotnienie pikseli czyli nawet nie interpolacja i wychodza
bycze piksele i fatalna jakosc (np 800x600). w 320x200 jakosc jest b. dobra
jednak razi niemoznosc jakiejkolwiek regulacji parametrow obrazu (jasnosc,
kolory itp.) regulowac mozna JEDYNIE to co widzimy w okienku podgladu
Preview. szukalem sterow na necie ale 1.0 Final to jak dotad najnowsza
wersja. filmiki zgrywa na medal - super plynnosc (30fps przy 320x200) i
jakosc, wbudowany, czuly mikrofon to glowne atuty. no i jest niedroga

Domino