Re: co miedzy radiator a procka ?

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 23:00:07 MET DST

hey

Grzech wrote:

> ale może ania maluje sobie. :-))))
> przy okazji, znalazłem coś takiego, napisane że z wyciągiem z nagietka,
> a wali jak dolne frakcje rafinacji ropy naftowej :-))))

oj panowie, cóż za brak rozeznania w temacie - pewnie nie jesteście żonaci ;)
Niestety większość obecnie produkowanych zmywaczy do paznokci, nawet
tych najtańszych nie zawiera acetonu, ale za to wiele różnych dodatków
np. różnego rodzaju olejki i witaminy (też są tłuste), więc można nie tylko nie

pozbyć się plasterka, ale dodatkowo można sobie radiator natłuścić. Proponuję
lepiej wycieczkę do sklepu chemicznego i zaopatrzenie się w odpowiedni
specyfik lub (dla ambitnych) użycie zwykłej gumki do wycierania ołówka
i pracowite wytarcie radiatora, przyznaję że sam tak zrobiłem.

Adam Czajka