Re: Sony 100GS i awaria MENU.

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 21:55:41 MET DST

> Pozdrawiam Sebastian Stefanowicz

monitor Sony GE200 kolesia.
no może nie takie samo, ale podobne. Menu było skopane w ten sposób jakby
wiersze się poprzesówały. W zasadzie to nie można było nic przeczytać,
jednak ikony były do rozróżnienia. Pojechał do serwisu i był tam zaledwie 5
min. Podobno serwisant wcisnął przycisk RESET i wszystko się naprawiło.
Później widziałem ten monitor jak zepsuło się drugi raz Menu i było jeszcze
gorzej. nie można było nic rozróżnić nawet przesówanie kursora nie dawało
żadnych widocznych efektów. Co więcej wciskałem cholerny RESET i nic to nie
dawało. Albo serwisant łgał, albo tym razem zrąbał się na dobre. Nie
interesowałem się nim dalej.
Nie sądzę, żeby pomogło, ale na pewno nie zaszkodzi (jeśli w tym modelu jest
reset).

Pozdro. Seba