Re: sledz z usb?

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 20:17:26 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> wrote in message

> c) masz opis do plyty by to DOBRZE podlaczyc ?

a) w zasadzie sa dwie mozliwosci = najwyzej dwie proby
b) w zwiazku z tym, ze zwykle na tasiemce pin 1 jest oznaczony na czerwono
pozostaje jedna mozliwosc
c) mam instrukcje, ale zwykle nie potrzebuje jej uzywac zeby podlaczyc
kabelki do opisanych na plycie connectorow - pod warunkiem, ze mam te
kabelki
d) jakbym wiedzial, w ktorym sklepie mozna kupic, to bym nie pytal tutaj