Re: Intel HX a HDD ???

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 19:40:57 MET DST

On Fri, 20 Jul 2001, Pawel Galinski wrote:

>+ Jaki jest maxymalny rozmiar hdd dla tego chipsetu, ewentualnie czy ktos
>+ robil update biosu dla tego chipa, plyta ASUSa P55T2P4(wiem ze to juz prawie
>+ zabytek;).
>+ Obecnie obsluguje 6.4 gb, planuje wrzucic cos wiekszego stad moje pyatnie.

 Do 30GB masz szanse.
 Powyżej - ostrzegam... nie wierz w to, że boot-managerem rozwiążesz
problem, bo ja ćwiczyłem na ASUSie TX (nowszym): jak ujrzy dysk
to BIOS sie ZAWIESZA... :(
 Odpowiedź z firmy: "nie przewidują..."
BTW: "zawieszanie" *da* się obejść, ale klawiszologia przy
 KAŻDYM starcie komputera to nie jest to :(

 Pozdrowienia, Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.