Re: Wymiana sprzetu

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 21:49:33 MET DST

> Dzis, niestety, padla mi plyta glowna (stare poczciwe P2B).
> W zwiazku z koniecznoscia zakupu nowej plyty (i procka) prosze o pomoc:
> czy ktos mial lub ma do czynienia z plyta Microstar K7T Pro2 lub K7T
Turbo?
> Zalezy mi na opinii o jakosci, mozliwosciach tych plyt oraz stabilnosci.
> Czytalem troche na roznorakich stronach o nich, ale zawsze sa to jakies
> lakoniczne zdanka.

hej!
mam MSI K7T LE i też potwiredzę, że gicio płyta. Mam trochę śmiecia
(2x128RAM, D700_at_783, IBM 20GB 7200 i Seagate U10 15GB, karta TV PV, modem
Spirit, SB Live, karta sieciowa na Relateku, GF256 DDR, CD, Nagrywarka) i
wszystko śmiga bez problemów. Przymiarzam się do TB 1,2 i jestem ciekaw, czy
wyrobi napięciowo przy takim zestawieniu.

Pozdro. Seba