MINT-Riva TNT2 Pro TV OUT

Autor: DEVICE (device_sc_at_inetia.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 14:04:38 MET DST

Karta RIVA TNT2 PRO TV OUT firmy MINT.

Czy można zaktualizować w niej bios, jeżeli tak to gdzie go szukać.

Przy wyjściu TV tylko w systemie NTSC mam obraz na pełnym ekranie TV i tylko
przy rozdzielczości 640x480, niestety jakość jest fatalna.
Czy może być wina sterowników (a próbowałem już wielu)
,jeżeli nie to czy jest możliwiść pełnego ekranu w systemie Pal.

Konfiguracja PIII 500 Slot,Abit BE6 II,128 MB Ram,z tą kartą w
3DMarku 2000 800x600 16 bit otrzymałem wynik 2250 detonator 5.41.
Jeżeli ktoś testował taką kartę, proszę o recenzję,chciałbym wiedzieć czy to
taka słaba karta, czy może jest z nią coś nie tak.
Po podkręceniu ze standartu jakim było pamięć 142 procek 140
do 175 pamięć 165 procek wynik skoczył do 2750, lecz po reinstalacji systemu
Nie jestem w stanie wycisnąć więcej jak 2500 (system ME),Nie mam pojęcia
jaka może być tego przyczyna.
Czy GForce 2 MX 200 no name jest wydajniejsz, jeżeli tak to o ile(oczywiście
mniej więcej).

Pozdrowienia.