Odp: Panasonic KXP-6500 nierowno drukuje.

Autor: Outsidre (elite_at_positive.net.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 12:45:42 MET DST

Uzytkownik "andy_k" <andyk_at_spamprotector_cyberspace.org> napisal w
wiadomosci news:majnltosvoi7qdhp05crbhth8fm2hklhs2_at_4ax.com...
> Panasonic KXP-6500 nierowno drukuje. Tzn. ilosc tonera dostarczana z
jednej
> strony kartki jest mniejsza niz w pozostalej czesci - dzieje sie tak
jednak
> na calej dlugosci kartki. Kiedys bowiem, bylo cos podobnego ale powtarzalo
> sie okresowo tylko w jednym obszarze kartki i zostalo naprawione gdy
> jeszcze drukarka byla na gwarancji. Nie wiem czy obecnie przyczyna jest
> taka sama jak poprzednio.
> Czy ktos wie jak to samemu naprawic bez udawania sie do serwisu?
>
> ak

sproboj potrzesc na boki zespolem tonera z bebnem tak aby toner sie rowno
rozlozyl. Takze ostroznie bardzo szmatka ze spirytusem czystym wytrzyj
drucik grzejacy na klapie od tonera oraz takie okienko z glowicami led po
przeciwnej stronie w glebi drukarki.
potem ostroznie wytrzyj walek seledynowy kilka razy tak aby mechanizm go
obrocil w dogodna pozycje (wlacz wyjm i wytrzyj i tak do skutku az bedzie
ok)
Powino pomoc.