Re: Overclocking. Celeron 433MHz

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 23 Jul 2001 - 11:18:22 MET DST

> moge
>
> Ale skoro ty nie wiesz to skad beda wiedzieli grupowicze ?
> Tu nie ma wrozek
>
> --
> Roger

No bo może ktoś wie czy na płycie JetWay 9BXAN chipset Intela 440BX z Biosem
Awarda jest taka możliwość :))) mam przed sobą instrukcję i jest cos takiego
jak "Core" i podane wartości napięć. Tylko w opisie pozycji nie ma słowa o tym
że można je zmieniać... więc może ktoś wie teraz, bo sprawdzić na kompie będę
mógł dopiero wieczorem :)))