Problemy z HDD

Autor: KREATOR (studio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 10:37:17 MET DST

Cos nawalilo w HDD (na szczescie nie systemowy tylko dodatkowy) - system go
nie wykrywa, a on sam podczas startowania komputera głośno, miarowo stuka.
Wydaje mi sie, ze to jakies mechaniczne uszkodzenie, moze ramie glowicy?
I co teraz? Czy sprobowac go otworzyc i zobaczyc, co sie stalo? Moze
wystarczy dokręcic jakąs srubkę? Oczywiscie teraz juz chodzi mi tylko o
jednorazowe zgranie zawartosci i dysk do kosza...

Czy ktos ma doswiadczenie w 'naprawianiu' dyskow?

Pozdrawiam,

--
KREATOR s.c.