Re: Palit Geforce 2MX

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 10:10:47 MET DST

> Mam problem ze sterownikami do karty Palit Geforce 2MX. Kilka razy
> probowalem je aktualizowac, robie wszystko wg instrukcji i konczy sie
zawsze
> tak samo: Podana lokalizacja nie zawiera informacji o sprzecie. Sciezka
jest
> na pewno podana prawidlowo. Instaluja sie tylko oficjalne samoinstalujace
> sterowniki.

Miałem dokładnie ten sam problem na Palicie GF2 MX 400.
Nie było żadnych problemów dopuki nie przenosiłem zawartości razem z
systemem ze starych HDD
na jeden nowy (Norton Ghostem). Wszystkie stetowniki jakie miałem w katalogu
"różności"
nie działały wywalając "Podana lokalizacja nie zawiera informacji o
sprzecie" mimo, że sterowniki
nie były uszkodzone. Scandisk, NDD ani Partition Magic 6.0 nie wykazywały
błędów na partycji.
Po przeniesieniu ich do innego katalogu działają po staremu.
Dlaczego tak było ? Pojęcia nie mam :-(

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\