Re: problem z tunerem tv

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 01:53:23 MET DST

"W.T.O." wrote:

> lista przerwań na win2000
> 5 dźwięk sb16
Czy przypadkiem twoja SB nie ma kontolera IDE?
Na miałem taką i pomimo, że nie był zainstalowany/włączony, siedział na 10:

> 10 tuner tv
> 10 lr26 (nie wiem co to jest)
Czyli mimo, że IDE nie było widać, siedział z TV ;-(
Ale chyba masz dobrze: tuner TV na jednym samodzielnym przerwaniu
(LR26 to Audio tunera ;-)

> 12 grafika s3 savage4
Nie masz przypadkiem myszy PS2? Ona powinna być na IRQ12 ~;-|
Co do karty grafiki: też miałem przez chwilę Savage (to testów), ale
ponieważ karta miała poza problemami z TV, również problemy np.w Quake3, to
została wymieniona na Geforce (który grzecznie wszedł na IRQ9 ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|